środa, 24 października 2012

VII

O 19 ktoś zapukał do drzwi do były dziewczyny z jeszcze jednym gościem........mianowicie z Daniell   Zdziwił mnie lekko ten widok, lecz z uśmiechem powitałam Wszystkie dziewczyny.
[D]- heeej dziewczyny 
[P]-siemka 
[D]-  Heej 
[Dan]- siemcia mam nadzieje że nie będę przeszkadzać
[R]- oczywiście że nie. 
[Dan]- wy jesteście siostrami ?
[D]- taak, a czemu pytasz ?
[Dan]- a tak byłam ciekawa, bo jesteście podobę
[R]- haha, dobra właśnie do środka i się rozgoscię 

Dziewczyny weszły do salonu a tam wszystkie się rozłożyłyśmy to znaczy. Rozłożyłyśmy śpiwory, poduszki, koce, jedzenie i ubrałyśmy się w wygodne ciuchy. Na początku postanowiłyśmy zagrać w prawdę
 i wyzwanie. Pierwsza chciała zacząć Perrie

[P]- dobra to co wybierasz Rosii ?
[R]- prawdę 
[P]- który z chłopców z One Direction podoba Ci się najbardziej ?
[R]- hahahahah am odpowiedz jest hmn....no gdybym miała wybrać to był by to Hazz
[E]-o nieźle....brawo 
[R]- dobra teraz Eleonor co wybierasz ?
[E]- oj na razie prawdę haha potem się zobaczy co będzie dalej 
[R]- oki to jak układa Ci się z Louis"em ???
[E]- no wiecie nie za dobrze, od jakiegoś czasu jest bardzo nie obecny i spędzamy mniej czasu razem. Nie patrzy już na mnie tak jak kiedyś. W sumie wydaje mi się że już go nie interesuje  / i bardzo posmutniała po tych słowach a mnie zrobiło się jej żal
[R]- nie smuć się kochanie, na pewno to tylko przejściowe 
[E]- wydaje mi się że po prostu mu się znudziła i że zerwie ze mną nie długo 
[Dan]- nawet tak nie myś
[E]- dobra grajmy dalej, nie chce psuć wieczoru, teraz ja do Darci  / i tego się bardzo bałam 
[D]- no oki ja wybieram wyzwanie / nie chciałam odpowiedać na głupie pytania
[E]- uuu szalona no to musisz.....przy najbliższej okazji pocałować pierwszego chłopaka który wejdzie tutaj do domu 
[D]- stoi, to będzie zabawne teraz ja do Perrie
[P]- ja chcę wyzwanie a będę odważna 
[D]-na to liczyłam, twoim wyzwaniem będzie zabranie nas na następna imprezę jaka będzie
[P]-spoko, prościej być nie mogło
[R]- dobra to chyba już wszystko to co teraz ?
[Dan]- teraz horrory ?
[R]- jasne już włączam 

I oglądałyśmy jakieś najnowsze Horrory które przyniosły dziewczyny. Szczerze to bardzo się bałam i żałowała że nie ma przy mnie jakieś chłopaka np Louis przy którym czuła się tak fajnie. Ale tak szybko jak ta myśl do mnie przychodziła starałam się ja odpędzić gdyż nie chciałam myśleć o moim związku z Louis'em przyjaźniąc się z Eleonor. W pewnym momencie usłyszałyśmy hałasy za oknem i pukanie do drzwi. Jako gospodarz musiałam otworzyć drzwi ( w sumie jezscze była Rosii ale jakos na nią nie liczyłam bo 
1) bała się bardziej niz ja a po 
2) była młodsza
Więc wystraszona podeszłam do drzwi i na 3,2,1 otworzyłam drzwi w których stanął Louis krzycząc "BÓJ SIĘ" a ja odskoczyłam 
[D]- bawi Cię to ? bo mnie nie ?
Lecz chłopak pokładał sie z śmiechu
[L]- tak hahahah nawet hahaha bardzo hahaha szkoda że nie widziałaś własnej miny hahahaha
[D]- jesteś sam ?
[L]- tak to znaczy z chłopakami, ale wpadłem tylko na chwilkę. To było moje wyzwanie w grze prawda czy wyzwanie / Po tych słowach zzieleniałam no KURWA oby dziewczyny nie przypomniały sobie o moim wyzwaniu...
[Dan]- Darci a Ty chyba tez miałaś jakieś wyzwanie 
[E]- no właśnie , Louis był pierwszym chłopakiem 
[R]- ale El to Twój chłopak 
[E]- no i co, to tylko gra. Takie było wyzwanie 

No cóż jak się rzekło tak musiałam zrobić Louis stał i nie wiedział co zaraz się stanie a ja po prostu przysunęłam się i pocałowałam go w policzek. Jego oczy stały się szkliste a on sam cały się zarumienił. Miał takie gładkie  policzki. To było bardzo przyjemne. Chociaż nie dałam tego po sobie poznać. 

[L]- a co ty było ?
[Dan]- takie Darci miała wyzwanie
[L]- aby mnie pocałować ?
[E]- nie kochanie, aby pocałować pierwszego faceta jaki stanie w drzwiach a akurat padło na ciebie
[R]- to chyba przeznaczenie 
[E]- jak to ?
[D]- moja siostra chciała powiedzieć że to przeznaczenie ze ty dałaś mi te zadanie i musiałam pocałować twojego chłopaka / jakoć wybrnęłam z sytuacji, ale najchętniej w te chwili zabiła bym Rosii

Potem wszystko umilkło, więć Louis wrócił do chłopaków a ja z dziewczynami dalej oglądała filmy. Potem były gry, malowanie z zamkniętymi oczami, karaoke i inne śmieszne gdy tak koło 4 zachciało nam się pizzy więc zamówiłyśmy sobie i o 7 poszłyśmy spać.  Wstałyśmy koło 12 i dziewczyny wróciły do siebie a ja musiałam pogadać z Rossi.

Starałam się jej wytłumaczyć że nie będę z Louis'em bo jest z Eleonor która lubię i wmawiałam jej kity że on mi się nie podoba, że to nie mój styl ale on jak zwykle swoje wiedziała i nie chciała słuchać moich wypowiedzi. Tego najbardziej w niej nie lubiłam, gdy miała w dupie zdanie innych bo była zaślepiona swoimi ideami, lecz gdy miała 8 lat to mogłam ją szantażować no ale teraz aby się z nią dogadać było trudniej. W ostateczności kazałam jej się zając Harrym a odczepić ode mnie i Louis. Oby mnie posłuchała, bo na prawdę gdybym wtedy nie zareagowała to wszystko z pocałunkiem i wyznaniem Louis do mnie wszystko by na jaw a tego nie chciała bym ani ja ani Louis. A tak w ogóle to chyba muszę z nim porozmawiać bo wszystko się komplikuje. Nie wiem tylko jak to będzie wyglądało i co mam mu powiedzieć. Wiem za to jedno, za każdym razem gdy na niego patrze staje się coraz atrakcyjniejszy w moich oczach a tak być nie może.

---------------------------------------------------------------------------
No i doszłam do trudnego dylematu pomiędzy Darci a Eleonor powiedzcie co wolicie to znaczy kogo ? Na górze po prawej stronie jest sonda w któej macie do wyboru związki które wolicie to znaczy 
Darci-Louis, Eleonor-Niall
Darci, Niall-Eleonor-Louis
Darci-Louis, Eleonor i Niall sami
I powiedzcie że podoba Wam się opowiadanie i czy macie jakieś zastrzeżenie ????
Błagam każdego czytającego o komentarz, bardzo proszę ♥

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne.;D
    Ja osobiście bym dała Darci z Lou, ale tak żeby się z El dalej przyjaźniły. ;p
    W sensie że to El z nim zerwie i rozstaną się w zgodzie czy coś ...
    Czekam na nowyy ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    www.youaremywonderwallxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy kolejnyy ??
    bardzo fajny :D
    nie mogę się doczekać kolejnego
    Z kim będzie Darci ... ;*

    OdpowiedzUsuń