niedziela, 14 października 2012

V

LOUIS 

Czasami człowiek popełni jakiś głupi błąd i bardzo go żałuje. Chce cofnąć czas i zastanawia się JAK, albo zadaje sobie pytanie dlaczego ? dlaczego to zrobiłem ? dlaczego nie panowałem nad sobą ? lecz czasami dzieje się nieco inaczej i człowiek marzy o tym aby błąd powtarzał się ciągle i ciągle, po prostu pragnie błądzić bo to jest bardziej dla niego korzystne i nie chce obudzić się z bajki, nie chce by mydlana bańska pękła. Ja tak mam. Od kąt pocałowałem Darci cały czas o niej myślę, ani razu nie zastanawiałem się czy źle zrobiłem, nie, nie zadałem sobie pytania co sadzi o tym Eleanor która jest moją dziewczyną. Moja ukochana z którą planowałam dalsze życie przeszła na dalszy tor. Gdy Harry opowiedział mi jak Darci zareagowała podczas rozumy o pocałunku to zrobiło mi się przykro. Ale tak musi być. Po za tym ja jej nie znam. Z Eleanor jestem już długo i planowałem z nią dalsze życie. Chciałem się jej oświadczyć, potem ślub, wspólne mieszkanie, dzieci. A ONA wszystko zniszczyła. Nie mogę powiedzieć że El jest dla mnie nikim bo gdy jestem przy niej to czuje się pewnie, stabilnie czuje że jest dla mnie wyjątkowa i że ją kocham, lecz gdy w pobliżu staje Darci nic innego wtedy się nie liczy nie wiem czy ja kocham bo to za dużo jak na jednorazową znajomość, ale wiem że jest dla mnie ważna. Pytanie jest jedno. CO DALEJ ? CO MAM ZROBIĆ ? 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NIALL

Łał to wszystko jest takie pokręcone. I sam nie wiem jak mam się zachować. Louis pocałował Darci która polubiła El która jest dziewczyną Louis który podkochuje się z Darci która chyba coś czuje do mnie. Życie na prawdę jest dziwne. Może tak Darci jest spoko, polubiłem ją i mogę się z nią przyjaźnić. Mamy podobne zainteresowania i sposób bycia. Chciał bym ja poznać bliżej, ale boje się reakcji Louis któremu chyba się podoba Darci, lecz przecież on jest z El, której nie powinienem zwodzić i okłamywać. Może po prostu zapomnimy wszyscy o tym co się zdarzyło i będziemy żyć dalej. Chodź w grę wchodzi Harry który jest zauroczony siostrą Darci Rosii i chyba nie odpuści tak szybko. A pzt. Perrie bardzo polubiła Darci i można powiedzieć że się zaprzyjaźniły więc chyba nie będzie tak prosto zapomnieć o tym dziewczynach. No cóż zobaczymy co los pokaże na razie idę na spotkanie z Darci, takie przyjacielskie do kina na Straszny film 5 w 3D. 
Spotkaliśmy się w parku koło kina. Darci była ubrana w http://stylistki.pl/sportowa-stylizacja-203356/ gdy ją zobaczyłem od razu jakoś się uśmiechnąłem. Idą w stronę kina gadaliśmy o jedzeniu. Ona ma ogromny apetyt całkiem jak ja. Muszę przyznać że bardzo mnie zaintrygowała. W kinie co chwile się śmialiśmy w wygłupialiśmy. Bywały momenty w których oboje zamykaliśmy oczy, albo łapaliśmy się za ręce ale i tak było śmiesznie. Potem poszliśmy do chińskiej restauracji i próbowaliśmy jeść pałeczkami lecz w ostateczności jedzenie wylądowało w buzi dzięki ręką. Potem odprowadziłem ją pod dom i podziękowałam za towarzystwo. Ona zaprosiła mnie do domu i razem z Rosii oglądaliśmy jakieś kreskówki opychając się popcornem . Gdy się zorientowałem była 2 w nocy więc chciałem się zbierać, ale dziewczyny zaoferowały ni nocleg na który się zgodziłem.

-------------------------------------------------------------------------------
Króciutki ale chyba znośny ;-)
Jak Wam się podoba albo nie to napiszcie w komentarzu ;)
Bardzo proszę ;>
Jeżeli chcecie reklamować swoje blogi to zapraszam do zakładki "WASZ SKRAWEK ♥ " z chęcią poczytam i skomentuje wasze opowiadania i imaginy ;-)


6 komentarzy:

  1. super, super i jeszcze raz suer.
    wpadnij do mnie proszee zaczynam dopiero jak możesz do dadaj komentarz lub do obserwowanych. http://whilelivewereyoungonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !! I ciągle się zastanawiam z kim będzie Darci. :) :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne !!! Czekam na next'a
    + wpadnij do mnie : http://youaresoobeautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnyy jak zawsze ;DD

    Czekam nn
    <3
    Zapraszzam do mnie: www.zyj-swoim-zyciem.blogpot.com
    Mysle ze cie zainteresuje ? :D ;-)
    Prosze zostaw komentarz.
    Byłabyym wdzieczna ..
    Z gory dzieki : 33

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnnneeee:***
    czekam na nastepny ;))
    ZAJRZYSZ?
    http://cherlloydandeleanorcalder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne, czekam na następny ;)
    Wpadniesz? http://i-remember-yoou.blogspot.com/
    Byłabym wdzięczna gdybyś zostawiła komentarz:)

    OdpowiedzUsuń