sobota, 29 września 2012

III

Już od kilku tygodni udajemy z siostrą że jesteśmy dorosłe i odpowiedzialne. Rano praca, potem kursy i do domu. Nie wiem ile jeszcze wytrzymam, Rosi jakoś daje rade jej praca jest lekka i przyjemna a ja muszę użerać się z niedorajdami które udają wielkie gwiazdy Hollowood. Dzisiaj w spektaklu mają wziąć udział jakieś gwiazdy, jestem bardzo ciekaw kto je umaluje bo z tego co wiem moja przełożone nie pojawiła się jeszcze w pracy i jestem tu razem z 3 innymi praktykantkami. Ale mi samej nie wolno zajmować się żadnymi ludzi a tym bardziej gwiazdami. Usiadłam sobie cicho w koncie i zastanawiałam się jak to będzie. Okazało się że te gwiazdy to brytyjski zespół Little Mix .Wszystkie zastanawiałyśmy się jak to będzie na szczęście kierownik teatru uświadomił nas . Miałyśmy we 4 przygotować 4 członkinie zespołu do wyjścia na scenę. Dziewczyny obskoczyły resztę zespołu a mi została Perrie. Bez protestowania podeszłam do niej i spytałam się jak chce żebym ja uczesała i umalowała. Dziewczyna bez namysłu podała mi wskazówki i opisała jak chce aby wyglądał efekt mojej pracy. Nie mam pojęcia jak to się stało, lecz wiedziałam jak mam zabrać się do pracy i natychmiastowo zaczęłam prace nad nią. Ostatecznie efekt wyglądał tak http://www.fhm.com/imgs/307/409/0/original/famousname/1497/perri-edwards-profile.jpgx Perrie była zachwycona, bardzo podobało jej się uczesanie i makijaż a ja byłam zadowolona że wyszło mi tak jak chciała. Dziewczyna zapytała czy nie chciała bym umalować jej na dzisiejszą imprezę na którą serdecznie mnie zaprasza i wręczyła mi zaproszenie. Nie wiedziałam co mam powiedzieć, wiec szybko się zgodziłam. Perrie powiedziała że po pracy zabierze mnie do siebie tam przygotuje ją na imprezę potem przygotuje siebie i razem pojedziemy. Przytaknęłam jedynie. Zadzwoniłam do siostry że dzisiaj późno wrócę. Potem kontynuowałam pracę.
O 14 wyszłam z pracy i razem z Perrie pojechałam do niej. Jej dom był cudowny
[P]- chcesz czegoś sie napić ?
[D]- nie dziękuje, mam pytanie a gdzie dziewczyny ?
[P]- to znaczy Jade, Leigh-Anne i Jesy  ?
[D]- tak
[P]- one nie idą na imprezę. Jade pojechała spotkać się z chłopakiem, Leigh udziela wywiadu a Jesy pojechała do siostry. Na imprezę idziemy we dwie 
[D]- dlaczego tak szybki mi zaufałaś ? przecież mnie nie znasz 
[P]- Izzy twoja szefowa opowiadała mi trochę o Tobie 
[D]- aha 
[P]- dobra to zabieramy się do roboty 
Perrie zaprowadziła mnie do sypialni i tak przez 3,5 godziny przygotowywałam ją aby wyglądała tak https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjzHnkFR-uZ8wgIxqxrQLLzmIDEYM8EMtaPpztHXQX2SFdjuPABKpexmnN2HryTkmEe9ULsNw_B6GTqpvnrdgBEaLVg2RvclR5Sk4ecMK0JGes7hxnZguzzj2Xs41Dc6zrDXpsCFAHCRX79/s1600/perrie-edwards-zdjecia.jpg potem zajęłam się sobą i założyłam http://stylistki.pl/fashionshow-lt-3-197147/ a włosy miałam spięte takhttp://fryzurki.blox.pl/resource/boww.jpg . Nie byłam pewna czy powinnam tam iść przecież nikogo nie znałam a Perrie wydawała się miła lecz nie do końca wiedziała czy moge jej zaufać. Postanowiłam że raz się życie. O 20 wyszłyśmy na imprezę. Impreza była w jakimś domu, przed wyjściem kazali wybrać nam maskę i założyć ją i dopiero potem pozwolili nam wejść. Była masa ludzi, świetna muzyka i dużo jedzenia. Perrie poznałam mnie z 5 chłopakami, potem okazało się że spotyka się z jednym z nich miał, on chyba na imię Zayn. Luudzie śmieli się, tańczyli i śpiewali. Były kolorowe drinki co spowodowały że impreza trochę wymknęła się po za kontrolę. Kilka stołów zostało połamanych a szyby zostały powybijane ale i tak nikt się tym nie przejmował. Po pewnym czasie Perrie zniknęła mi z pola widzenia. Chciałam już wracać, ale jakiś dwóch chłopaków zaprosiło mnie do tańca, przyniesli mi drinki i świetnie się z nimi bawiłam, kiedy zdawało się ze lepiej być nie może przyleciała Katy Perry. Ludzi przybywało zewsząd.. Miło że była 3 w nocy nikt nie wracał do domu. Jeden z chłopaków cały czas mi się przyglądał był taki czarujący. Zbliżył się do mnie i widać było że chciał mnie pocałować, nie wiedziałam co mam zrobić bo nigdy się nie całowałam ale powiedziałam sobie teraz albo nigdy i oddałam mu pocałunek. Potem złapał mnie za rękę i zaprowadził na trampolinie na której skakaliśmy do póki nie zobaczyliśmy wschodzącego słońca. To było takie romantyczne spędziłam z nim całą noc, o 7;00 oznajmiłam chłopakowi że muszę już wracać a on oznajmił mi że jestem tą jedyną. Byłam w szok ale oboje byliśmy pijani więc nie przejęłam się tym i zadzwoniłam po Taxi która zawiozła mnie do domu.
Boże obudziłam się koło 12;00 i miałam strasznego kaca. Ledwo miałam siłę dojść do łazienki gdzie wymiotowałam kilka godzin. Siostra patrzyła się na mnie z troską, ale i tak nie mogła nic zrobić. O 14;00 ostatecznie się umyłam i ubrałam http://stylistki.pl/122-199270/ lecz nadal nie czułam się za dobrze, wiec poprosiłam Rosi, aby poszła do apteki i kupiła mi jakieś leki. A sama poszła do kuchni po suchą bułkę i zaczęłam ją jeść w salonie gdy moja siostra wychodziła. Poczułam się lekko senna i przysnęłam. Miałam jakiś dziwny sen gdy ktoś zapukał do drzwi. Osoba którą zobaczyłam to ......... / CIĄG DALSZY NASTĄPI ♥
--------------------------------------------------
 *Co sądzicie co rozdziale ?
* Bardzo proszę o komentarze, dla Was komentarz to chwila a dla mnie znaczy to wiele bo dzięki nim widzę czy opowiadanie jest ciekawe i co o nim sądzicie
* To jak często będę dodawała rozdziały zależy od ilości komentarzy im więcej ich jest tym dodam szybciej następny rozdział

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział ;)
    Bardzo dobrze piszesz ;D Czekam na nowy rozdział, jestem ciekawa z kim całowała się Darci:P
    Czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezuu naprawde świetny rozdział ;p
    Nie moge sie doczekac nn <3

    i gratuluje orginalnego pomyslu ; *
    Zapraszam do mnie: www.zyj-swoim-zyciem.blogspot.com
    Prosze zostaw po sobie komentarz ; *
    Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń