niedziela, 16 września 2012

Prolog...xd

Nasza historia jest nie zwykła i dziwna. Nauczyła nas tego aby przemyśle coś o czym marzymy. W jednej chwili byłyśmy zwykłymi dzieciakami zapracowanych rodziców a w drugiej stałyśmy się dorosłe i odpowiedziane za swoje czyny. Nadla nie umiemy tego wyjasnić co się stało, ale teraz przynajmniej pogodziłysmy się z naszym losem. Ale dobra może najpier opowiem o tym co miało miejsce chyba kilka lat temu tak koło 12 lat temu.
Dzisiaj oficjalnie zaczeły się wakacje. Myślałam że jak co roku wyjade na obóz muzyczny razem z młodszą siostą, ale bardzo się pomysliłam. Rodzice mieli nico inne plany na te wakacje. Gdy przyszli do domu o 20;00 ( jak każdego dnia ) zawołali mnie i Rosii do salonu. Posłusznie poszłyśmy do nich. Informacje która nam przedstawili była nieoczekiwana. Oznajmili nam że koniec ze śpiewanie, powiedziele że obie jesteśmy rozbestwione i kapryśle. Ze nie doceniamy tego co dla nas robią i mają dość wydawania kasy na kursy po których wyjemy jak świnia w żeźni. I poinformowali nas że całe wakacje spędzimy u babci na wsi, pomagając jej w pracy. Oburzone powiedziałyśmy że ich nie nawidzimy i poszłyśmy do swoejgo pokoju. Tam usiadłyśmy na parapecie i obserwowałyśmy niebo. Jak oni tak mogi. Kiedy zobaczyłysmy spadającą gwiazdę złapałyśmy się za ręce i powiedziałyśmy tye 4 wyrazy które zmieniły cale nasze życie "CHCEMY BYĆ JUŻ DOROSŁE " 
-----------------------------------------------------------------------
Jak Wam się podoba prolog ????

3 komentarze:

  1. fajny podoba mi się.
    może być ciekawie , czekam na pierwszy rozdział i proszę cię abyś poinformowała mnie o nowym rozdziel. :)
    Mój blog, zapraszam! : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnyyyyy ; p juz duzo sie dziejeee Xd <3 czekam a rozdział ; **

    Zapraszam do mnie: www.zyj-swoim-zyciem.blogspot.com
    prosze zostaw po sobie jakis mały ślad. Na przyklad komentarz? Byłabym wdzieczna. ; * Z gory dziekjee ; D <3

    OdpowiedzUsuń