wtorek, 12 marca 2013

XII

[L]- zostaniesz moją dziewczyną ????
[D]- .......Louis nie uważasz że to za szybko ?
[L]- nie, bo ja kocham Ciebie i Ty chyba nie również, czego się boisz ?
[D]- Twoich fanów, od niedawna cieszą się że jesteś wolny i boje się ich reakcji gdy dowiedzą się że masz nową dziewczynę.
[L]- no może masz troszeczkę racji, ale najpierw odpowiedz mi na pytanie
[D]- tak zostanę, ale na razie nie chwalny się tym za bardzo dobrze ?
[L]- jak sobie życzysz, to będzie nasz tajemnica, ale skoro jesteśmy razem i jesteśmy sami w Twoim domu to co powiesz na s..
[D]- s...aaaa dobry pomysł też bym zjadła szarlotkę / a potem rzuciłam się na Louis i zaczęliśmy się całować co ostatecznie skończyło się wizytą w sypiali.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Rozdzialik bardzoo krótki ponieważ wolę zostawić resztę na następny który będzie już chyba ostatnim. ponieważ wydaje mi się że nikt nie czyta mojego opowiadania a na prawdę poświęcam mu dużo czasu więc bardzo mi przykro że nikt tego nie docenia ;/ 

5 komentarzy:

  1. pisz dalej bo na prawde ciekawy ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! Nominowałam cię do Versatile Blogger Award tu znajdziesz więcej informacji:
    http://onedirectionawww.blogspot.com/2013/03/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy bedzie nastepny rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :3 Zapraszam na mojego bloga o Alex i One Direction. http://i-dont-like-you-i-love-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń